عزیزم اگراز۱۳ بره بالاترخطرناکه بایدبستری بشه قطره بیلی ناستر یابیلی استاپ بگیربهش بده وحتما حتما بذارتودستگاه ۲تا۳روز
من زردی پسرم ۱۴بود
هیچی بهش ندادم جز قطره بیلی ناستر
ن دستگاه گذاشتم
ن چیزی دارو خونگی هم ندادم بهش
ولی خودم خیلی سزدی خوردم
من بچم ۲۵ روز زردی داشت اخرم بهش قرص دادیم تو آب سرد حل کردیم یعنی نگران نباش دستگاه بگیر مرتب شیر بده ادرار کنه دفع میشه بچه من کم خورد و دفع نشد
لعنت ب این زردی حالم از هرچی زرد بهم میخوره بس ک درگیرش بودم
۱۱ .۵ برای نوزاد ۴ روزه زیاده
۱۱ و نیم هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.