زیادیش ضررر داره قاعدع اورع در حد اینکه غذارو باعاش تفت بدی عیب ندارع
همینجور الکی ب خودتون سختی بدین خودتونو از بیشتر مواد غذایی محروم کنید تا بعد زایمان هم بدن خودتون ضعیف بشه هم شیرتون کم قوت باشه بچه جون نگیره. دندونای خودتون زود خراب بشه . اولا زردچوبه ک ضرر نداره اونم یذره تو غذا
من خو میزنم
اره عزیزم مجازه
واااااا چرا نشه
منم از اولمیزدم چرا نزنی
اره
خوبه که
چرا نزنی
آره همه ادویه ها میشه تو غذا استفاده کرد
اره چرا نزنی
اره چرا نتونی😕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.