😕من که ماست و کشک محلی میخورم همش
سلام خوبید عزیزم
مبارک باشه
میشه بگید چبکار کردید با ذخیره پایین باردار شدید؟
من بخاطره فشارم دوغ محلی میخورم بازاری نمیتونم چون نمک داره فشارم میره بالا
منکه میخورم کشک و دوغ و شیر محلی
چرا نشه خیلی هم خوبه فقط زیاد نخورین که زیادش فشار خون میاره
میشه چرانشه
من میخورم هیچی نمیشه🤣
پس چرا قدیم این داستانا نبود الان خیلی سختش میکنن
وا چرا نشه
کم مشکلی نداره ، گاهی بخور
چرا نشه
من میخورم از اول
من که همش اش دوغ میخوردم ماها اول
من که کشیر کشک ماست محلی میخورم
چرا نمیشه ؟
منکه گاهی اوقات میخورم
نه دیگه ینی عاشقشم تررررش😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.