یعنی تا اخر بارداری نمیشه دوغ محلی خورد؟😓

۱۶ پاسخ

😕من که ماست و کشک محلی میخورم همش

سلام خوبید عزیزم
مبارک باشه
میشه بگید چبکار کردید با ذخیره پایین باردار شدید؟

من بخاطره فشارم دوغ محلی میخورم بازاری نمیتونم چون نمک داره فشارم میره بالا

منکه میخورم کشک و دوغ و شیر محلی

چرا نشه خیلی هم خوبه فقط زیاد نخورین که زیادش فشار خون میاره

میشه چرانشه

من میخورم هیچی نمیشه🤣
پس چرا قدیم این داستانا نبود الان خیلی سختش میکنن

وا چرا نشه

کم مشکلی نداره ، گاهی بخور

چرا نشه

من میخورم از اول

من که همش اش دوغ میخوردم ماها اول

من که کشیر کشک ماست محلی میخورم

چرا نمیشه ؟

منکه گاهی اوقات میخورم

نه دیگه ینی عاشقشم تررررش😋😋😋

سوال های مرتبط

مامان جوجه 😍 مامان جوجه 😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفتم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ریزه💕🩷 مامان ریزه💕🩷 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری