منکه میخورم هم ماست محلی هم شیر محلی
ما اونقدر شیرو جوش میدیم که باکتری براش نمیمونه
من از دکترم پرسیدم گفت خوب بجوشون بخور
بخور عزیزم الان دیگه به همه ی حیوان هم واکسن میزنن خیلی کم پیش میاد که تب مالت بگیری
اتفاقا خیلی خوب بجوشونی خیلی خوبه خوردنش
منکه همه چیز محلی میخورم
شیر دوغ ماست کشک
حسابی بجوشون بعد بخور
نخور دکتر بمن گفت همه چی پاستوریزه بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.