گوز بود گوز
هیچی.🤦🏻♀️💔
حتی ازطرف شوهرم یه ب و س کوچیک نبود چه برسه به کادو مادرشوعر انگار دستگاه فتو شاپ بودم از راه اومد هیچی نگفت بهم فقط گفت چقدر شبه عمشه
شوهرم یه تک پوش ۱۲گرمی واسه خودم با باکس گل یه پلاک ۱گرمی واسه پسرم
مامانم اینا یه النگو ۳گرمی واسه خودم یه پلاک ۱گرمی واسه پسرم
مادرشوهرم اینام یه سکه ۱۵۰سوت با دو تومن پول
برا دخترم ی النگو خریده باباش برا منم ی انگشتر گنده فعلا همسرم برامون گرفته تا حالا زایمتن کنم ببینم خانواده شوهر چی میگیرن
دست بیل
اینم اون یکی خاله ی نینی
گلبابای نینی
گل خاله های نینی
عکس که ندارم شوهرم سه تا النگو پدر شوهرم پلاک زنجیر خواهرشوهرم و برادر شوهرم هر کدوم یه دونه پلاک بابام یدونه پلاک زنجیر برا خودم یه دستبند برا پسرم بقیه هم هر کی اومد پیشم پول داد
۱۰تومن بابام دادن ی سکه۳۰۰سوتی پدرشوهرم بقیه هم پول همسرم چن وقت قبلش گوشواره برام خرید اومدم خونه ی گل هم خریده بود
هیچی خواهر 🤣🤣😂
این برامامان نی نی و ی سکه هم برا پسری باباش خرید
با این گرونی هیچی
گوشواره
ماشین و گردنبند و دستبند
یه سوال دارم
کادوهایی که میارن برای بچهست یا مادر بچه؟
ماشینم رو عوض کرد همسرم
یه گردن بند طرح جواهر نقره ایتالیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.