۹ پاسخ

بخور بزن و دکتر برو تا سرماخوردگیت بیشتر نشده

منم دندونم خیلی درد میکرد رفتم دندونپزشکی گفت مجبور شدی استامینوفن بخور ولی نهایت تا ۳ روز و تعداد کم

بیشتر مجبور شدی بخور

استامینوفن ساده ترجیحا ۳۲۵ اونم مداوم نه

استامنیوفن فک کنم ساده مجازه

استامینوفن ساده لوراتادین و دیفن هیدرامین ساده (کامپاند نباشه)
سیتریزن بعد از سه ماهه اول
اینارو میدونم اوکیه و موردی ندارن
خیلی استرس نگیر گلم ایشالا که هیچی نمیشه

دکتر به من گفته بود فقط ۳۲۵ساده

نه عزیزم

الا اون دیگه تو معدته چی بگیم 😐
ولی برای سرما خوردگی برو دکتر

سوال های مرتبط