بخور بزن و دکتر برو تا سرماخوردگیت بیشتر نشده
منم دندونم خیلی درد میکرد رفتم دندونپزشکی گفت مجبور شدی استامینوفن بخور ولی نهایت تا ۳ روز و تعداد کم
بیشتر مجبور شدی بخور
استامینوفن ساده ترجیحا ۳۲۵ اونم مداوم نه
استامنیوفن فک کنم ساده مجازه
استامینوفن ساده لوراتادین و دیفن هیدرامین ساده (کامپاند نباشه)
سیتریزن بعد از سه ماهه اول
اینارو میدونم اوکیه و موردی ندارن
خیلی استرس نگیر گلم ایشالا که هیچی نمیشه
دکتر به من گفته بود فقط ۳۲۵ساده
نه عزیزم
الا اون دیگه تو معدته چی بگیم 😐
ولی برای سرما خوردگی برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.