کیا8روزبه موعدشون تست زدن مثبت بوده

۲ پاسخ

منم‌۸ روز مونده ب موعدم درد پریودی دارم این یه هفته‌اس

من ۸ روز ب موعدم هیچ علائمی ندارم ۱۴ سیکل ترشح زیاد داشتم نتونستم اقدام کنم
پس امیدی ندارم و بیخیال بار داری شدم و تست هم ندارم و نمیخرم بزنم
۸ روز زوده گلم بزار یا تاخیر بخوری یا یکی دو روز مونده تست بزن

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا 😍 مامان معجزه ی خدا 😍 هفته هفدهم بارداری