منم۸ روز مونده ب موعدم درد پریودی دارم این یه هفتهاس
من ۸ روز ب موعدم هیچ علائمی ندارم ۱۴ سیکل ترشح زیاد داشتم نتونستم اقدام کنم
پس امیدی ندارم و بیخیال بار داری شدم و تست هم ندارم و نمیخرم بزنم
۸ روز زوده گلم بزار یا تاخیر بخوری یا یکی دو روز مونده تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.