۴ پاسخ

اره بخور ضرر نداره

عزیزم چیزی که من می‌دونم فقط استامینوفن بدون کدئین فقط میشه خورد

تو ۱۳ هفته سرما خورده بودم رفتم دکتر بهم داد مصرف کردم

عاره مشکلی نداره ولی از دکترت هم بپرس

سوال های مرتبط

مامان حسام وهلنا🐣 مامان حسام وهلنا🐣 ۸ ماهگی
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد