به وقت واکسن ۶ماهگی انشاا... سبک باشه و‌تب نکنه🥲😅

تصویر
۶ پاسخ

خیلی سنگین بود برا دخترم فقط تب داشت ی شب ی روز

انشالله 🥹
فقط حواست باشه هر چهار ساعت بدی

منم امروز زدم

شهر ما هنوز تعطیلن تا شنبه ۱ مهر هم باید میزد اشکال ندارع به تعویق افتاد چند روز؟؟؟؟

انشالله ک سبکه عزیزم پسر منم امروز زد چقد میترسم واقعن از واکسن و تبش🙁

وای من چقدر از واکسن بدم‌میاد چقدر بعدش استرس داره ادم

سوال های مرتبط

مامان ناروین کوچولو🍼 مامان ناروین کوچولو🍼 ۱۶ ماهگی
مامان امیرعلی 💙🐣 مامان امیرعلی 💙🐣 ۶ ماهگی
مامان جانا🧡 مامان جانا🧡 ۸ ماهگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی