خیلی سنگین بود برا دخترم فقط تب داشت ی شب ی روز
انشالله 🥹
فقط حواست باشه هر چهار ساعت بدی
منم امروز زدم
شهر ما هنوز تعطیلن تا شنبه ۱ مهر هم باید میزد اشکال ندارع به تعویق افتاد چند روز؟؟؟؟
انشالله ک سبکه عزیزم پسر منم امروز زد چقد میترسم واقعن از واکسن و تبش🙁
وای من چقدر از واکسن بدممیاد چقدر بعدش استرس داره ادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.