به وقت واکسن ۶ ماهگی
خداکنه سبک باشه

تصویر
۶ پاسخ

پسرم دیروز واکسن چهار ماهگی زد خیلی سنگین بود براش بچم دیشب تبش بالا بود پاش هم تکون میده جیغش میره هوا نمیدونم تا کی ادامه داره🥲🥲

الحمدالله

واکسن ۶ماهگی اذیت نمیکنه نگران نباش

پسرمن یه‌ساعت پیش‌ زد اصلا گریه هم‌نکرد حالا‌ قراره چجور پیش بره تب بکنه بیقرار بشه نمیدونم والا

انشا الله ما هم امروز واکسن ۴ ماهگی زدیم بعد واکسن قطره زدم جای واکسنش آمدیم خونه کمپرس سرد گذاشتم بهش قطره دادم شیر خورد الهی شکر حالا خوابیده ولی الهی بمیرم خیلی گریه کرد گلوله گلوله اشک میرخت

انشالله سبکه🙏

سوال های مرتبط

مامان قند عسل 💜 مامان قند عسل 💜 ۱۷ ماهگی
مامان ♥️دل آرام♥️ مامان ♥️دل آرام♥️ ۱۴ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی