۹ پاسخ

والا پسر من که شکر خدا ۵ کیلوعه هنوز تازه سایز ۱ می‌پوشونم .اصلا به حرف بقیه بها نده خودت تو کار خودت باش به بچت و خودت برس مهم نیست حرف و نظر بقیه

دختر من از روز اول سایز یک براش پوشیدم تا الان امروز بهداشت خیلی گیر داد که چرا وزن نمیگیره

دختر منم قدی ۱ اندازشه ولی جثه بدنش همون صفره
ول کن حرف بقیه رو
همون روزی ۳۰ گرم خیلیم عالیه

اطرافیان فقط می خوان یه گوهی خورده باشن اهمیت نده بگو تازه وزن گیریش عالیه تا دهنشون بسته شه

چرا پسر من با اینکه ۴۱۵۰ بدنیا اومد و الان هم بالای پنج کیلوعه ولی هنوز پنج تکه ی سایز صفرش تنش میشه😐

محل نذار
پسر خواهر منم اینجور بود وزن ۲۷۰۰ب دنیا اومد
ولی نارس نبود
الان ماشالا هزار ماشالا ۱۰سالشه از تمام بچه ها فامیل استخون بندی و قد و قوارش بهتره

نه ربطی نداره عزیزم .هر بچه ای فرق داره .بعدشم قرار نیس که اینطور بمونه خوب میشه .نگران نباش

دختر من ک هنوز صفرا براش بزرگه

چرا خوبه که
دختر منم تا ۴۰ روز سایز ۰ میپوشید

سوال های مرتبط