با هفت سین قشنگ میشه
من با هفت سین گرفتم
خانم ها اتلیه آنلاین دارم خواستید بهم بگید
نمونه دخمل خودم
من دو ماهگی هم نگرفتم😑کلا از بچگی نگرفتم فرصت نشد جنگ بعدش شد الان گفتم سه ماهگی ببرم آتلیه یا تو خونه عکس بگیرم
تو تایپک گذاشتم
دوستان من چرا نمیتونم وبرنامه سوال بپرسم اصلا نمیاره
دوماگیشو چجوری درست کردی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.