۳ پاسخ

منم داشتم الان خوبم

شاید اسید معدت میزنه بالا

ممکنه از قند بالا باشه
من خودم وقتی اسپرین یا مکمل کلسیم میخورم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری