۱۵ پاسخ

فیروز😁

جانسون پینو

من ایروکس خریدم دیدم بدرد نمیخوره دوباره همون ماستلا خریدم ۲۶۰۰

من شامپو سرو بدن آردن میگیرم.
بی بی لند میزدم خوب بود بعد فیروز زدم خیلی موهاشو حس میکردم وز میکرد دیگه الان آردن ۶ ماهی میشه استفاده میکنم.

من ایروکس میزنم فقط برای سر
سروبدنشونمیزنم

تا عمو فیروز هست چرا اینا 😬🤣

والا من ک چیکو استفاده میکردم دیدم گرون شده فیروز ایروکس پینو اکتیو گرفتم راضی نیستم فقط موهاش چندساعت اول خوش حالته بعد ی جوری میشه ولی چیکو اینطوری نبود

اکتیو خیلی خوش بو

پینو ....ایروکس من این دوتا استفاده میکنم قیمت جدید خبر ندارم ولی همچی گرون شده لنتی

فیروز هم شامپو بدن هم شامپو سرش عالیه
اینسری بی بی لندم گرفتم خوبه

شامپو اکتیو ینی عالیه هم نرم کننده دارم هم بوی خوب من خیلی خوشم اومد

شامپو بدن هست یا سر؟ من واسه سر پسرم ایروکس استفاده میکنم چون سرش از نوزادی شوره میزد . بدن هم یادم نمیاد اسمش رو حالت تیوپی هست پارسال میخریدم ۲۵۰ الان نمیدونم چند شده

بی بی کوکول

چیکو خوبه

جانسون

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی