شیر خشک
نی نی
اینم چالش من 😍😍😘

تصویر
۳۹ پاسخ

یه سری از مامانا استیکر خنده رو‌گرفتن دستشون زیر تمام تاپیک ها میذارن؛ طرف عکس بچه شو میذاره میخندن، عکس خونه میذاره میخنده، نظر میپرسه میخنده. کاش تو آپدیت بعدی گهواره مشخص بشه تا این استیکر خنده پوششی برای خالی کردن عقده ها و‌کمبود ها نشه. خب حرفی دارید بزنید واقعا فازتونو درک نمیکنم🙄🙄🙄
تازگی باهم دوست شدیم تو همین مدت کوتاه چیزی که حس کردم
مهربون هستید
خانواده دوست و مادری بشدت پایه و‌شیطون
اعتماد به نفس بالایی دارید
خوش اخلاق و خوش استایل هستید

🌿♥️🌿

مژگان زیبا و دوست داشتنی پر از اعتماد به نفس و عشق و انرژی مثبت 😍❤️

یه خانم با وقار و با اعتماد بنفس بالا 😍

به نظرم‌خوش قلب و مهربون
خون گرم
سر زبون دار

موهاتو باچی اینجوریش میکنی خدایی به ما وزوزیا یاد بده ثوابه

واقعا چه جوری میتونید ۵ بیدار شین هنگم خوندم چه بمونه انجام بدم 😁

سلام یک سوال جلو موهاتون بازی حالت میدین؟ چطور؟ از تافت هم استفاده میکنین؟
چون منم موهام تقریبا این مدل کودتاه کردم

چه زیبا افرین

چه شیک 😍

مهربونم خوش انرژی با حوصله

مهربون حساس مغرور بانمک

آدم کیف می‌کنه این همه خانم ایرانی با وقار میبینه

چ خوشکل و خاصی عزیزم 🥹❤

گلم لیفت جراحی کردی اگه انجام دادی چه دکتری راضی هستی خوشگل جذابی قلب مهربونی دلری

عزیزم درخواست میدی من پرم گوشیموعوض کردم دوستام پریدحالاازاول بایددرخواست بدم

یکی که بنده خوب خدا بوده.

خیلی محترم با اصل و نصب خوش اخلاق و خوش رو و با فرهنگ یه دوست پایه برای درد و دل خیلی حس خوبی دریافت میکنم ازت

چه خوشکل و نازز😍😍😍😍
درخواستمو قبول کن عزیزمم

من دوران دبیرستان یه معلم داشتم که چهره شما خیلییی شبیه ایشونه
یه لحظه دیدم بغض کردم چون خیلی ایشون رو دوست داشتم🥹
ولی طبق اون چهره بخوام نظر بدم شما خونگرم و مهربون و پایه تو هر کاری و یکم زود عصبی میشین ولی فوری برمیگردین روال قبل.خودتون رو کمی دیر با شرایط وقف میدین و بیشتر دوستدارین اوضاع طبق برنامه ی شما پیش بره و روی برنامه ریزی هاتون حساسین. نمیدونم درست بود این موارد برای شما یا نه

چقدر موهات قشنگه😍😍😍

ببخشیدچه کارهایی روصورتت انجام دادی

زیبا
متین ب
با شخصیت
درخواست دادم مایل بودین قبول کنید عزیز دلم😘😍🩷

تزریق تو صورتت داشتی ؟؟؟خیلی شیک ونچراله میشه بپرسم کجا انجام دادی

چ زیبا قشنگم♥️

شیک
مادر
مغرور

مرتب و منظم ...مهربان...
انشاا...همیشه شاد باشی عزیز

عکس تتومیفرستی

خانم خیلی زیباوبامحبت ودوست داشتی

😍🫶🧿

تو عشقی مژگان جون 😍

گذشته از اینا از رو عکس..
خانواده دوست.خوش لباس. سخت کوش.

عالی عزیزم

ای جونم 😍
سن ۳۲
خوشگل و خوشتیپ
و به تیپ و قیافه خیلی اهمیت میدید
خونه تون با نظم و مرتب و با سلیقه میچینید
مهمون دوست دارید اما چون دوست دارید همه چی عالی پیش بره کمتر مهمونی میدید
مغرور هستید و با بقیه زود گرم نمیگیرید
درسته ؟ 😆

ای خدا عجب فیسی ،خوش اخلاق،روراست،با اعتماد بنفس

وای موهات چه خوشرنگهه 😍

خنده رو
با اعتماد به نفس
انرژی مثبت

اینم یه عکس دیگه😍

تصویر

مو قشنگ

خوشکل مغرور اعتمادبه نفس بالا و درعین حال جیغ جیغو😁😁

ماشاالله عزیزم
مهربون
خوشگل
بااعتماد

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۴ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۴ سالگی
مامان آدرین مامان آدرین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۴ سالگی