۲ پاسخ

منم همین حسو دارم به دکترمم گفتم گفت کاملا طبیعیه تو دوماه اخر این حس کشیدگی زیاد میشه چون دیگه فشار به بدن زیاده

۳۴ هفته و سه روز میری توی نه ماه باید بیشتر مراقب باشی
فکر کنم بچه اومده پایین

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد