۸ پاسخ

خطوط پنجه کلاغس نشون از خنده ی زیاد میده معلومه خیلی خوش اخلاقی

ای قربونت بشم من فقط خستگی میبینم ولاغیر و رشادت های مادرانه و همسرانه

مهربونی☺️

انشالله چشمات همیشه بخنده عزیزم خیلی چشمای مهربون و قشنگی داری♥️

بین هزار تا چشمی که دیدم فک کنم ابروی تو خیلی تمیز و مرتب ب چشم من اومد ❤️❤️❤️🎀🧸🫂👩‍❤️‍👩

انشاالله هميشه بخنديد

به نظرم خستگى هاى و فداكارى هاى مادرانه هستش

منم هرکی میبینه میگه چشات غمگینه فک کنم بخاطرگودی وتیرگیه

سوال های مرتبط