قاطی شیرش کن
من به دوتاشونم اینجوری میدم
قطره اد یرو ویتال بگیر روغنی نیست خوبه منم دخترم دوبار با قطره آد اینطور شد ولی یروویتال رو که گرفتم خداروشکر دیگه خفه نشد خوبه
منم اینجوری شده
متنفرم از آ.د
قطره اد پدیا بست بگیر روغنی هست ولی خیلی رقیقه طعمش موزیه منک با قطره چکون ۱ میل توی دو مرحله میزارم گوشه لپش سریع قورت میده
عزیزم منم همین اتفاق افتاد دیگه دکترم گفت بریز تو شیر بده بخوره.گفت تنها ایرادش اینه دوز کمتری میرسه به بدنش.منم دو قطره بیشتر میریزم که جبران اون بشه.
دقیقا پسر منم 2بار اینجوری شده ببین آروم آروم بده خیلی
عزیزم نباید با شیر قاطی کنی با یه سی سی اب رقیق کن بعد بریز تو شیشه بخوره که زیاد روغنی نباشه
عزیزم قطره آد روغنیه برای همون باعث خفگی میشه به داروخانه بگین آد بده که روغنی بودنش کم باشه
توی دو مرحله بهش بده
با فاصله
صبحا هم بدی که چه بهتر
با شیر قاطی کن بده بخوره ، یا شیر خود بدوش یا شیر خشک. اندازه۲ تا قاشق شیر بسته ، بعدم با شیشه شیر بده بخوره
یبارم این بلاسرم امداینقدرزدک توکمربچم مردم وزنده شدم منم متنفرررم
عزیزم بریز داخل سرشیشه مال شیشه شیر بعد بزار تو دهنش تا مک بزنه خودتو راحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.