توقع بیجایی داری بنظرم
خب الان گرونی بیداد میکنه درآمد ها کمه مخارج زیاد اگر قبلا دادن دستشون درد نکنه ولی خب ب اینم فک کن شاید تحت فشار باشن شاید خودشون لازم داشته باشن
خب شاید دوس ندارن بدن خودشون لازمدارن فکری دارن شاید 😵💫
اتفاقا خیلی بهتره اینجوری هم مستقل هستین انتظارات نا به جا هم ندارن منتی هم سرتون نیست بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.