پوشک گهواره#خانواده #نوزاد#همسر

تصویر
۴ پاسخ

توقع بیجایی داری بنظرم

خب الان گرونی بیداد میکنه درآمد ها کمه مخارج زیاد اگر قبلا دادن دستشون درد نکنه ولی خب ب اینم فک کن شاید تحت فشار باشن شاید خودشون لازم داشته باشن

خب شاید دوس ندارن بدن خودشون لازم‌دارن فکری دارن شاید 😵‍💫

اتفاقا خیلی بهتره اینجوری هم مستقل هستین انتظارات نا به جا هم ندارن منتی هم سرتون نیست بهتر

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی