#شیرخشک#نان۳#پوشک#

تصویر
۲ پاسخ

من همه مواد خورد کردم ریختم تو ابه سرکه سیب نمک فلفل زدم با ادویه ترشی خودش جا افتاد

آب ونمک بجوشون یه استکان سرکه هم بریز همین 🤣بعد بزار سرد شه کلم ها بریز

سوال های مرتبط

مامان فسقل کوچولو مامان فسقل کوچولو ۱ سالگی