بالا یکسال پلارژین قطره میدید
یا شربت؟

۶ پاسخ

شربت میدن.
دکتر گف قطره برا زیر ی ساله.بالا تر قطزه جواب نمیده

شربت بده، تاثیرش بیشتره،قطره اش فایده نداره

قطره شربت بالای دوساله

بالای 1 سال فک کنم شربت هست قطره نمیدن

قطره میدم

من قطره میدم فقط

سوال های مرتبط