۲ پاسخ

من سینه راستم یه مدت خیلی درد میکرد رفتم دکتر سنو دادم گفت چیز خاصی نیست کیست های طبیعیه...دکتر گفت چندروز یکبارویتامین E بخور

فکر کنم به خاطر اقدام به بارداریه منم اینجوریم 🤕🤕

سوال های مرتبط