چون خوش خیمه، توده های بدخیم درد ندارن اکثرا
منم سینه ام درد میکنه گاهی تیر میکشه اول باید برم متخصص معاینه کنه بعد برام سونو بنویسه؟
از کجا متوجه شدی توده داری؟خودت با دست کذاشتن متوجه شدی یا سنو رفتی؟
اتفاقا خوبه ،اگ درد نداشت خطری بود
اندازه توده بزرگه ؟؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.