علائم پریود کامل درد داری ول نمی کنه
دوست عزیز اما بارداری گاهی درد میاد گاهی میره منم مشابه علائم شما رو دارم یک روز تاخیر دارم اما خیلی مهم نیست بدونم باردار هستم یا نه با وجود اینکه خیلی ماه ....
ب اون ارزویی ک سر وقتش نرسه ادم از ذوقش می افته دیگه
امیدوارم که دوست گلم باردار باشی
منم اینجوری بودم پریود شدم
ایشاااالا که باااارداری😍🤲🏻
باید تاخیر داشته باشی تا مشخص بشه حداقل ده روز بعد از پریودت بیبی چک بزن عزیزم
نه پروید میشی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.