آمپول پروژسترون اگه داد بزن خیلی سریع قطعش میکنه
رفتم کلی سونا دادم چیزی معلوم نیس ولی لکه بینی دارم قطع هم نمیشه
نه لکه بینی ربطی به کیسه نداره برو دکتر
کیسه آب پاره بشه آب شفاف خیلی زیادی ازت یهو میریزه
نه برو حتما دکتر واژینال چک کنه سرویکست چنده
نه لک بینی هس برو بیمارستان
نه .
فک نکنم لکه بینی داری عزیزم برو دکتر یا بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.