آریا مهر یا سامیار
منم میزارم آقا حسین🩵🩵🤩
من امید خدا این ماه باردار باشم اسمش میزارم شادمهر 🤲🥰
من تو راهی ندارم. ولی جلو جلو همش در حال انتخاب اسم هستم. دارم لیست درست میکنم. هم دختر هم پسر 😄
فعلا از هر دو ۵تا اسم نوشتم
احتمالا لیانا
احتمالا دلسا بذاریم ♥️
ما که هنوزیم دعوا سر اسم داریم😫
دخمل باشه ميذارم دلژين
براي پسلم هنوز چيزي به دلم ننشسته :)🩵
من بین رویسا و رستا و رزا بودم ک شوهرم گفت ن هیچکدوم دوباره بگرد🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.