کیا واسه تو‌راهی قشنگشون اسم انتخاب کردن؟
و چه اسمی؟

۹ پاسخ

آریا مهر یا سامیار

منم می‌زارم آقا حسین🩵🩵🤩

من امید خدا این ماه باردار باشم اسمش می‌زارم شادمهر 🤲🥰

من تو راهی ندارم. ولی جلو جلو همش در حال انتخاب اسم هستم. دارم لیست درست میکنم. هم دختر هم پسر 😄
فعلا از هر دو ۵تا اسم نوشتم

احتمالا لیانا

احتمالا دلسا بذاریم ♥️

ما که هنوزیم دعوا سر اسم داریم😫

دخمل باشه ميذارم دلژين
براي پسلم هنوز چيزي به دلم ننشسته :)🩵

من بین رویسا و رستا و رزا بودم ک شوهرم گفت ن هیچکدوم دوباره بگرد🤣

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری