۵ پاسخ

سه چهار ساعت باشه اشکال نداره فقد جاش سرد باشه

تا یک ساعت میتونی استفاده کنی بعدش بریز دور

ن شیر اگه دهن نزد تا یکساعت نهایتا اگه دهن زد دیگه هرچی موند باید بریزی دور کم کم دست میاد چقد سیرش میکنه ک ریاد دور ریز نداشته باشی

منم از دیشب بهش شیشه دادم واقعا سخته جایی میخوام برم

تا یکساعت قابل نگهداری نه بیشتر

سوال های مرتبط