خانما کیا عدد بتا شون زیاد بالا نبود اما دوقلو داشتن

۴ پاسخ

من‌که دیروز رفتم فقط یدونه ساک بود بتامم۲۹۴ بود خیلی کم بود هرسری بالای هزار میشد قبل موعد اما تک قلو میشدن 🙃

سونو رفتی؟

چطور،😂😂

یکی رو تو همین برنامه دیدم ‌با بتا ۱۵۰ دوقلو داشت دختر و پسر

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 مامان 🩵🐣جوجه‌ها🐣🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی
مامان سولان جانم 👧 مامان سولان جانم 👧 هفته سی‌ام بارداری