۱۰ پاسخ

کسی بود۲روزپریودش عقب بیفته باردارباشه بدون تاخیرپریود

نه معمولیه

زیاد نیست

مال من ۴روز مونده بود به موعد ۳۹بود سه قلو داشتم

طبیعیه من روز موعدم ۸ هزار بود ولی دوقلو نبود ان شإالله مال شما باشه

ن عزیزم من روز 33 عدد بتا 3441 بود اما یکیه

ن برا من ۱۰۰۰ بود

نه زیاد نیست برامن با شیش روز تاخیر ۵۶۰۰بود

نه معمولیه

نه زیاد نیست

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان سلین و متین مامان سلین و متین هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد💙🐣🫀 مامان جوجو ممد💙🐣🫀 هفته نوزدهم بارداری