امروز رفتم سونو قلبش ۱۴۱ بود ،خوبه یا کمه؟؟؟

۳ پاسخ

الان چند هفته رفتی شما ؟

نه خوبه منکه هنوز نرفتم میخام صبر کنم تا بعد عید

خوبه قلب جنین از ۱۲۰تا ۱۶۰

خداروشکر مبارکه عزیزم ایشالا ب سلامتی بغلش بگیری❤️‍🩹

سوال های مرتبط

مامان نی نی من مامان نی نی من هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری