داخل حریره بادام شکر بریزم ؟
اصلا نمیخوره

۷ پاسخ

تا الان فقط شیره انگور ریختم نبات و شکر نریختم هنوز

یکم نبات بزار

نه خرما یا گلابی بریز

نه خرما بریز

ی تیکه نبات بزن

حریره بادام الان سنگینه واسش

نه
میوه بریز

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۳ ماهگی