عیب نداره عزیزم من الان ۶.۷اقدامم هنوز نشده
صبر داشته باش
بدن با بدن فرق داره یکی بار اول میگیره
یکی بار دوم یکیم کلی باید اقدام کنه انشالله قسمت باش خدا میده توکلت به خدا باشه
چن روز بعد اقدام زدی توقع داری مثبت بشه؟؟😐😂عشقم باید از موعد پریودت چن روز بگذره بعد بزنی هنوز امیدوار باش
عزیزم وایستا ۱هفته از موعدت بگذره دوباره تست بزنم
انشاالله ماه بعد باردار میشی باید هر یک روز درمیون نزدیکی داشته باشی
منفی نیس فک کنم
چن روز تاخیری
انگار هاله صورتی داره
تلاشاتو بیشتر کن 😂
فک کنم هاله داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.