ممکن حامله باشیم ولی بیبی چک منفی نشون بده؟

۱۶ پاسخ

عزیزم درخاستمو قبول میکنی

بله عزیزم

سلام عزیزم خوبی
مامان میکائیلم میشه درخواستم رو قبول کنی اون اکانتم مسدود شد

اره برای خوهر۱م نشون نمیداد

دختر جاریم چند بار تست زده منفی بود سونو داد ۸هفته بود

بله ممکنه

منم سر آرتین اینجوری شدم چند بار زدم منفی بود منم خیالم راحت که نیستم دوماه پریود نشدم رفتم سونو گفت حامله ای
الانم برج 11
10روزلک دیدم برج 12 هم نشدم
ولی خوب جلوگیری دارم

اره من تا ۲۰ روز منفی نشون میداد

آره.

بله خواهرم بیبی چک براش نشون نداد ولی ازمایش داد باردار بود

اره 🤣من ماه دوم مثبت شد انداختمش

من سه روز از موعدم گذشته بود زدم کاملا منفی بود بعد شش روز زدم هاله خیلی کم رنگ انداخت رفتم آزمایش دادم مثبت بود بتام 104بود دکتر گفته لقاح دیر تشکیل شده

خیلی کم پیش میاد

بله .من براي دوتا هررررچي بيبي چك ميزدم منفي بود در صورتي كه سه ماهه باردار بودم ..به دلم موند يك بار فقط يكبار بيبي چك بزنم دوتا خط بيوفته،🤦🏻‍♀️😂

بله، اتفاقی که برای من زمان دایان افتاد، تست زدم منفی بود و تو آزمایش خون مثبت نشون داد

نه خیلی نادره

سوال های مرتبط