خیلی قشنگه خسته نباشید
اونا به ریش باباشون میخندن چیزی نیست .یا امام حسین ....خیلی بهش اعتقاد دارم دوبار ازش چیزی خاستم و بهم داد یکیش جز محال ترین ها بود اما شد 🥰
خیلییییییییی قشنگه😍😍😍😍😍 خداقوت بازم طرح هاتون بزارین روحم جلا شد
خیلی خوشگل شد خداقوت
هرکسی عقاید منحصر به فردی داره از واکنش ادمها ناراحت نشو
خیلی قشنگه عزیزم...نسل یزید ایموجی خنده میزارن عزیزم مهم نیست پرچم امام حسین هممممیشه بالاست.
عزیزم من اینجور آدما رو فقط براشون دعا میکنم که خدا لیاقت عشق به اهل بیت و دوست داشتن اهل بیت رو بده قبل اینکه دیر بشه،قلبی که سیاه باشه نمیتونه این عشق رو بپذیره
این کار شمام کمتر از خدمت به اهل بیت نیس با کارتون همه امام حسین رو یاد کردن
راستی خیلی هم زیبا شده عزیز دلم❤
خیلی قشنگ افرین
یا حسین 🌹
عالی شده
عالییی،آفرین، در پناه امام حسین
خیلی قشنگه آفرین بهت
ولی از این به بعد نخ رو نکش تا پارچه ات چروک نشه
منم گلدوزی میکنم دوسه ساله ،حالم خوب میشه باهاش
خیلی قشنگ شده
این کارا رو کجا ازش استفاده میشه؟
خیلی قشنگه عزیزم امام حسین نگه دارت باشه😍
منم از این مدل کارا حس خوبی میگیرم عزیزم ♥️👏👏خیلی قشنگه دستت طلا هنرمن جان
خیلی قشنگه
احسنت به تو آفرین
عزیزم خیلی قشنگ وعالی شده،یسوال من گهوارم اصلا دیس لایک یا ایموجی هایی ک میگن نمیاره یعنی باید آپدیتش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.