۴ پاسخ

خب از روغن گیری ها بگیر مطمئن تر هم هست

مارکش رو تاحالا توجه نکردم😅😅

والا من داداشم دوستش یزد هست سفارش میده واسم میارن
وای خرما فروشیا باید داشته باشن

موذن عالیه
چند ساله استفاده میکنم

سوال های مرتبط