وای متنفرم از همچین مردایی
وای یعنی چی مگه اسیری گرفته چه کارا
معلوم حق باشماست خداصبربده بهت بااین اخلاق داری کنارمیای
من باشم خودم میرم خونه مادرم
به شوهرم میگم بمونه پیش مادرش...
کلا آقایون خانوادشونو میبینن جو گیر میشن
سال نو توهم مبارک عزیزم به پدرشوهرت بگو ببرتت وبگو خاله هام میخوان بیان به مامانم گفتن بگو بیاد ببینیمش لطفا ببر نبرد خودت اسنپ بگیر برو خوش بگذرون ولشون کن این مردارو.
گیر بده بهش تا بری
اینجوری عادت میکنه
من همسرم ببینه ناراحتم سریع میبرتم
قبلا واسش مهم نبود اما الان ن مهمه
وا چقدر پر رو
یعنی چی همش خونه مادرشوهر. بمونی
بگو نیومدم که که اینجا همش بمونم میخام برم خونه مامانم
چقدر پررو تشریف داره رو بهش دادی بدم رودادی
بگو يه هفته اينجا ميمونيم يه هفته اونجا
بری خونه خودت بهتره بنظرم
شوهر من اصلا نمیتونه راجب رفتن خونه مادرم وقت تایین کنه شما ام اهمیت نده عزیزم کم نیار پاشو برو
شوهر منم همینه، با خانوادش یه ساختمونیم، روزی چندین بار و چندین ساعت میره اونجا،خواهرش سه چهار روز توو هفته میاد میمونه اونجا، بعد من ماهی یه بارم بشه دوبار، سریع میگه چیزی شده،؟ چخبره، اتفاقی افتاده میخوای بری؟! خب مردحسابی خودتون میرید مشکل نداره ما بریم چه خبره میشه؟؟
فقط دعا میکنم زودتر جنگ و تعطیلات عید تموم بشه چون نصف مشکلات مردم همینه
بابا ول کنید دیکه خونه مامانم خونه مامانش
ایشالا زودتر همه برگردن به روال قبلی زندگیشون
خب بری چیه مگه ادم خونه مادرش نره کجا بره خیلی رو دادی
منم تا ۵سال اول زندگی همسرم گیر بوده تازه چن ساله خوب شده
حق با توعه عزیزم مسلما آدم با مامان خودش راحتتره اگرم بیشتر خونه مامانت باشی اصلا نباید حرف بزنه شوهرت حالا خودت میگی بیشتر خونه مادرشوهرت بودی پس حرفی نمیمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.