کیا به بچه هاشون پرتقال شیرین می دن؟

۱۵ پاسخ

من از ۶ ماهگی به پسرم دادم و میدم خیلیم دوست داره

به حاطر رفلاکسش بهش نمیدم

دکتر گفته زیر یکسال ندید

من در هرحد دو سه بار دادم خیلی دوست داشت ولی بخاطر رفلاکسش میترسم بدم

من میدم دکتر گف اوکیه
کم میدم مثلا ی چهارم پرتقال

من.

من میدم پرتغال وسیب

من گاهی دادم

منم‌میدم هم‌با دست از پوره توش هم‌با پستونگ میوه خوری

من میدم بهش اتفاقا میوه مورد علاقش هست البته یکماهی میشه دیگه جدی میدم قبلش بخاطر رفلاکس بااحیتاط میدادم

من میدم عزیزم خیلیم دوس داره

من از هفت ماهگی دادم خیلی هم دوست داره یکبار کم خورد دیدم حساسیت نداره دیگه گذاشتم داخل پستونک میوه خوری خورد

من میدم

بالای یکسال باید داذ

من از شش ماهگی دادم داخل پستونک میوه ریختم دادم خورد

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی
مامان حامی مامان حامی ۱۷ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۵ ماهگی
مامان نیلایِ مامان😍 مامان نیلایِ مامان😍 ۱۵ ماهگی