۵ پاسخ

نفخ و دلپیچه هست بزار رو سینت کمرشو ماساژ بده دختر منم همینه

عادیه همه بچه ها تو این هفته اینجورین . بزرگ شدن روده و معده دلیلشه. درد شدید و افتضاحی تجربه میکنن اگه میخوای راحت باشه بالا تنشو قنداق کن با روسری یا قنداق چسبی دیگه اذیت نمیشه

قطره پدی لاکت نمیدی بهش؟

کولیکه.

دختر منم اینجوریه از نفخه میگن

سوال های مرتبط