۱۰ پاسخ

نباید رقیق بدی

نه عزیزم رقیق و غلیظ کردن شیرخشک هم الکتروت های بدنشو بهم میریزه هم به کلیه هاش فشار میاره اون پیمانه ها طبق بدن شیرخوار طراحی شده

پسر منم اپتامیل رو نمیخورد براش سنگین بود عوض کردم گیگوز میدم

خوب نمیخوره دوستان میگید ۹۰تا بده شیر انگار سنگین میشه براش داره دندون در میاره

نه عزیزم این کارو نکن بچت اسهال میگیره بعدم کلیه اش به مشکل میخوره

نه اصلا مشکلی نداره منم همیشه ۱۰۰ تا اب میریزم ۳ پیمانه شیر

نه عزیزم کم و زیاد کردن مقدار پیمانه معده و روده اش رو بهم می‌ریزه
شیر سبک‌تری براش بگیر یا دوتا ۶۰ تا بده

ببخشید هر چند ساعت میدی؟ ۱۲۰ تا رو
و اینکه اگ دل درد نمیشه این مدلی شاید مشکلی نداشته باشه

باید اندازه ها درست باشه ۹۰ تا بده

۱۲۰نا ۳ پیمانه

سوال های مرتبط