۵ پاسخ

باید هر ۳و نیم ۴ساعت بهش شیر بدی،دکتر بمن گفت اشتباهه هر دو ساعت به بچه شیر بدی،بچه هرچقدر تایم کمتر بهش شیر بدی میخوره ولی براش ضرر داره دلدرد بیشتر میشه مخصوصا اگر رقلاکس داشته باشه ولی سعی کنی تو سک تایم مشخص مثلا سه ساعت سه ساعت یا چهار ساعت چهارساعت بدی بهتره

پسر من تا ده روز پیش که وارد ۴ ماه شد هر ی ساعت شیر میخورد روزی دو وعده هم شیرخشک هر وعده ۱۲۰ تا
ولی الان ده روز نه شیر میخوره نه شیرخشک هر سه چهار ساعت فقط ۳۰تا شیرخشک اوتم ب زور

پسر منم یهو اینطور شده حس میکنم سوراخه از ی جا میریزه شیرا وگرنه این همه شیر کجا میده تو ی ساعت😐😐😐

وزنش چقدره ؟

منم دخترم اينطوري بود بيچارمون ميكرد شبا خودش يهو درست شد

سوال های مرتبط