شيرخشك باز گرون شد چرا😏
اپتاميل ٢ حدود ٢٨٠

۱۰ پاسخ

خدااااااااا لعنتشون کنه ماهی ۶ تمن فقط خرج شیر خشک و مای بیبی بچه میشه فقط

من الان خرید ۲۹۰ تومن 🫠

اپتتامل 2 اینجا 160هست

والا خوبه که من نان الترا میخرم ۵۰۰ با سهمیه
آزاد هم ۶۷۵

همش گرون شده
ببلاک هم اینجوریه😒مسخره ها

نان چقد شده

واقعا چیز ضروری مثل شیر خشک ک غذای اصلی بچس رو نباید گرون کنن

بله منم امروز 280گرفت براش شوهرم

با سهمی گرفتی یا آزاد

چند بود مگه پپتی چند روز پیش دولتی گرفتم ۲۲۰

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم مامان زینب خانوم ۱ سالگی
مامان دخمل مامان دخمل ۱۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی