خدااااااااا لعنتشون کنه ماهی ۶ تمن فقط خرج شیر خشک و مای بیبی بچه میشه فقط
من الان خرید ۲۹۰ تومن 🫠
اپتتامل 2 اینجا 160هست
والا خوبه که من نان الترا میخرم ۵۰۰ با سهمیه
آزاد هم ۶۷۵
همش گرون شده
ببلاک هم اینجوریه😒مسخره ها
نان چقد شده
واقعا چیز ضروری مثل شیر خشک ک غذای اصلی بچس رو نباید گرون کنن
بله منم امروز 280گرفت براش شوهرم
با سهمی گرفتی یا آزاد
چند بود مگه پپتی چند روز پیش دولتی گرفتم ۲۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.