۴ پاسخ

تا دکتر ببریش، خودت برای حالت تهوع، شربت انداسترون بده، برای دل دردش، قرص دی سیکلومن، اینا برای دختر من، خیلی خوب اثر میکنه

بله، این چند روز خیلی ها، با علائم گوارشی، بیمار شدند، حتما دکتر ببرش، مطب ها تعطیله، ولی بیمارستان ها و کلينيک ها هستند

ای ویروسه جدیده

نافش میگه دلم دردمیکنه

سوال های مرتبط