بابا این قدر سخت نگیر
اونا هم آدمن و قطعا همچین مواردی برای خودشون هم پیش اومده
همون دو دست مختلف از سرویس ها رو استفاده کن چه اشکالی داره مگه!!!
بخدا این قدر به خودم سخت گرفتیم سال به سال مهمونی نمیدیم
قدیما در خونه ها به روی همه باز بود چون سخت نمی گرفتن و هر چی داشتن میاوردن وسط و با هم می خوردن
اما الان برای یه مهمونی ساده باید از چند روز قبل هماهنگ کنیم و تازه کلی هم حرص و جوش بی خودی بزنیم
بی خیال بابا، راحت بگیر بذار تو این مهمونی به خودت هم خوش بگذره
اصلا زشت نیس ،چه اشکالی داره 😐
چه عیبی داره مگه😐😐
من فقط سرویس چینیم که ۱۲ تا یی یه رنگه
سه تا ۶ تایی ارکوپال دارم که هرکدوم یه رنگن
خیلی داری سخت میگیری😑
ایرادی نداره کههه چقد سخت میگیرییی
واقعا مهم نیست دورنگ بودن
تعداد بالا یکبار مصرف بزار بگو میخاستم بیشتر دور هم باشیم نشینیم ظرف شستن من می نی نمیزاره شما هم دوست ندارم به زحمت بیفتید،لیوان و بشقاب یکبار مصرف و بقیه ش هم ظرفهای خودت
عیبی نداره دو مدل باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.