دارو میده دکتر نترس
ایشالله سرما نمیخوره...ولی اگه ویروس بگیره ریش عفونت کنه بده..
من دخترم ۴۰ روزگی انفولانزا گرفت ریش عفونت کرد ۱۰ روز بستری بود..
سرماخوردگی معمولی معمولا زود خوب میشه دارو هم نمیدن فقط شیر مادر میگن خودش داروعه..نهایت اسپری بینی بدن یا اگه تب کنه استامینوفن
بستری میکنن فکر کنم به منم گفت اینطور بشه بستریه ولی میگه تا وقتی آدم مریض نیاد چیزی نیس حواست باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.