۷ پاسخ

نن عزیزم

دست خودمون که نیست ولی سعی کن یدفه جیغ نزنی 😅🙏

نه عزیزم منم هفته تو بود خیلی ترسیدم و جیغ زدم خداروشکر چیزی نشد

حطرناک هست ولی هیچکی اندازه من جیغ نمیزنه همش درحال دعوا با دختر خونه هستم

نه چیزی نیس نترس

نه بچه ترسیده باهاش حرف بزن

خوب جیغ نکش خخخخ

سوال های مرتبط