من مای بی بی کلافه ام کرده بود هانیز گرفتم راحت شدم
من برا پسرم همیشه بزرگتر گرفتم
الان دیگ شورتی میگیرم بازم یکم آزادترشو میگیرم
اگ ۳میگیری ۴بگیر امتحان کن
منم همین درد دارم از پشت میزنه بیرون داداشم میگه تو هنوز ی پوشک بستن بلد نیستی😂😂
نشت نمیده، من برای بچم ۲ میبندم، میخوای یه شورت عینکی بپوشون فیکس شه
هانیز خیلی خوبه اصلا نشتی نمیده
من امروز مدل شورتی خریدم خیلی بهتر بنظر اصلا با شورتی پس نمیده
منم همینم فکر کنم بچه ها بیش از حد دفع دارن من دخترم تا نافش کثیفی میاد از اونور تا کمرش
منم همین مشکل رو دارم
ستیز چند میبندی؟
منم همین مشکلو دارم احساس میکنم دفعش نرمال نیس که اینطوریه هر جور بگی امتحان کردم …. الان دیشب پوشک مولفیکس خارجیشو گرفتم اونو بستم منتظر نتیجه ام😬
نه نشت نمیده
ببین از بالا و پایین هیچکش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.