۱۳ پاسخ

من۴میزنم

سایز ۳

۳ میبندم از اول ۳ ماهگی

من سایز۲میبندم

من ۳ میبندم

من سه میبندم

منم سه

سایز3عزیزم

تو سن بچه شما من ۳ می‌بستم تا الآن

شماره ۳ عزیزم
۲ دیگه پاهاش اذیت میشد

من سایز2

بستگی به وزنش داره ولی معمولا ۳ خوبه

سایز ۳

سوال های مرتبط