مامانا ی ک بچه چار ماهه دارین پوشک چ سایزی میبندین

۷ پاسخ

چهار میبندم

سایز ۴ مای بیبی

سه مولفیکس میبندم

۳مای بیبی

وزنش ۶و نیم ۳ مای بیبی میبندم فعلا

چهار میبستم

بستگی به وزنش داره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی