اگه هانیز باشه سایز ۳..ولی مای بی بی سایز۴..چون مای بی بی انگار باید ی ستیز بزرگ تر زد ۳و۲زیاد فرقی نداره...
سایز ۲هانیز
بچه ام مای بی بی سه میبندم این تموم بشه چهارمیگیریم
یک😐 بچم دوماه و بیست روزشه
تازگیا ۳
مای بی بی سایز ۳کانال دار میبندم ولی جدیدا رد میندازه محتویاتش هم از کمرش میزنه بالا تنگ شده بنظرم
من ۳ میبندم از دیروز
من چهار پلاس میبندم
سه میندم ولی گشاده براش تنگ ترش میکنم چون شوهرم اشتباهی خریده 😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.