۹ پاسخ

اگه هانیز باشه سایز ۳..ولی مای بی بی سایز۴..چون مای بی بی انگار باید ی ستیز بزرگ تر زد ۳و۲زیاد فرقی نداره...

سایز ۲هانیز

بچه ام مای بی بی سه میبندم این تموم بشه چهارمیگیریم

یک😐 بچم دوماه و بیست روزشه

تازگیا ۳

مای بی بی سایز ۳کانال دار میبندم ولی جدیدا رد میندازه محتویاتش هم از کمرش میزنه بالا تنگ شده بنظرم

من ۳ میبندم از دیروز

من چهار پلاس می‌بندم

سه میندم ولی گشاده براش تنگ ترش میکنم چون شوهرم اشتباهی خریده 😁

سوال های مرتبط