۱۳ پاسخ

سه می‌بستم بستگی به وزن وتپلی رون هاداره

سایز 3 مولفیکس

دخترم سه ماهشه سایز دو مای بیبی میبندم

سایز ۳

سایز ۲ مولفیکس میبندم ۳ ک میبندم بزرگه حتی چسباشم میزنم رو هم ولی گشاده سایز دورو یکم شل تر ببند منم دوم میشه دوماهش انشاالله

من که یک میبندم تازه ۴کیلوئه

سایز ۳ میبندم

۳ هانیز میبندم

۳ میبستم اون تایم تپلی بود و دور روناش درشت

سایز ۳ مولفیکس

۳مای بیبی میزنم

۲میبندم

بچم ۲ ماهه بود سایز ۲ میبستم

سوال های مرتبط