سه میبستم بستگی به وزن وتپلی رون هاداره
سایز 3 مولفیکس
دخترم سه ماهشه سایز دو مای بیبی میبندم
سایز ۳
سایز ۲ مولفیکس میبندم ۳ ک میبندم بزرگه حتی چسباشم میزنم رو هم ولی گشاده سایز دورو یکم شل تر ببند منم دوم میشه دوماهش انشاالله
من که یک میبندم تازه ۴کیلوئه
سایز ۳ میبندم
۳ هانیز میبندم
۳ میبستم اون تایم تپلی بود و دور روناش درشت
سایز ۳ مولفیکس
۳مای بیبی میزنم
۲میبندم
بچم ۲ ماهه بود سایز ۲ میبستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.